جذب ۱۰۰ درصدی  اعتبار تسهیلات تبصره ۱۸ سال گذشته استان زنجان 

رئیس سازمان صمت استان زنجان گفت: پارسال ۱۰۰ درصد اعتبارات تسهیلات تبصره ۱۸ در استان جذب شد و امسال نیز ۲۲۰ میلیارد تومان از این محل اختصاص یافته است.

فغفوری رئیس سازمان صمت استان زنجان شامگاه سه شنبه در جلسه رفع موانع تولید با بیان اینکه سهم استان زنجان محل این تبصره ۱۴۸ میلیارد تومان بوده است، گفت: ۲۹ پرداختی در این بخش انجام شده که از این میزان ۳۰ درصد به تسهیلات سرمایه ثابت و ۷۰ درصد به تسهیلات سرمایه در گردش اختصاص می یابد.

او افزود: برای برنامه ریزی و سیاستگذاری لازم سیستمی در استان طراحی می شود تا مسیر پرداخت تسهیلات تبصره های مختلف و منابع داخلی بانک ها شفاف شود.

زئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان در خصوص تسهیلات طرح رونق تولید، گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۶۷ پرونده به میزان ۴۲۱ هزار میلیارد تومان به شبکه بانکی جهت بررسی، تصویب و پرداخت معرفی شده است.

او افزود: تاکنون این تسهیلات به میزان ۳۳ میلیارد تومان به چهار فقره پرونده پرداخت شده است.

فغفوری با تأکید بر لزوم استعلام صورت حساب های الکترونیکی از طریق سامانه جامع تجارت، گفت: بر اساس آخرین آمار ۲۱۸ فقره استعلام الکترونیکی در استان صورت گرفته که ۲ درصد از آمار کشور را به خود اختصاص می دهد.

فغفوری با اشاره به برگزاری جلسات مشترک با بانک ها جهت رفع موانع تولید، افزود: در همین راستا مشکل سه واحد تولیدی در شهرستان های خرمدره، طارم و زنجان بررسی و راهکارهای لازم برای رفع این مسائل ارائه شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.